ההסתדרות הלאומית יזמה: "הסכם קורונה"

דוד פיינגולד No Comments on ההסתדרות הלאומית יזמה: "הסכם קורונה"

בצל הכאוס והבלבול: ההסתדרות הלאומית חתמה על "הסכם קורונה" ראשון מסוגו לטובת העובדים

אילוסטרציה צילום: דוד זר
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לנוכח משבר הקורונה וחוסר הוודאות בקרב מאות אלפי העובדים, ההסתדרות הלאומית יזמה והכינה טיוטת הסכם ראשון מסוגו לחתימה עם הנהלת החברות המאוגדות תחתיה ואף חתמה ביום חמישי על הסכם ראשון עם חברת התחבורה "יונייטד טורס" המעסיקה כ-500 עובדים, חלקם אף בתוך מרחב נתב"ג.

ההסכם מעגן את זכויות העובדים ומסדיר את מעמדם הכלכלי בימים הקשים הללו. לפי פרטי ההסכם ישמרו הנהגים על מקור הכנסה גם בתקופה זו, עובדים אשר הכנסתם הראשית מעבודה נוספת יצאו לחל"ת, השעות הנוספות יחולקו בין כלל הנהגים ומתן דגש על אוכלוסיות בסיכון גבוה כמו גמלאים ונהגים בגיל ורקע רפואי המסכן אותם. ההסתדרות הלאומית חתמה היום על הסכם דומה עם חברה נוספת ומנהלת דין ודברים עם מגוון חברות כדי להבטיח ככל הניתן את פרנסתם של העובדים ולהועיל במקצת במצב הקשה אליו נקלע כלל המשק.

ששי שדה, יו״ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות לאומית: "אנו נמצאים בתקופה קשה מאוד לכלל המשק ולחברות ההיסעים והתיור בפרט. החברה מספקת שירותים בתחום התיירות, הסעות תלמידים ומפעילה שאטלים בנתב״ג. בחשיבה משותפת ובגילוי אחריות הדדית בהסכם זה אנו מבקשים לשמור על מקור הכנסה לנהגים ולהפחית את דאגותיהם ככל הניתן"



0 תגובות